pühapäev, mai 14, 2006

Emadepäev

Helistasin oma emale - memmele - ja selgus, et ta oli eile õhtul hoopis haigeks jäänud - kurguvalu ja väikese palavikuga. Tal oli eile mingi esinemine oma laulukooriga (Lubinokad) ja pidi siis täna bussiga taadile Virvekülla järele minema, kuid nüüd ei saanudki sõita. Taadi tuleb Virvest ära alles teisipäeval. Küll on vastikud asjad need haigused, keeravad kõik plaanid kihva!

Pr. ja R. tõid mulle imeilusaid nartsisse emadepäevaks - keskel õrnad oranzikas-roosad rosetid. Ma ei olegi selliseid veel näinud. Käisime koos nende lähedal Selveris, ostsime mulle päikeseprillid (matkal olin Pa. omadega) ja tegin kiirvisiidi ka nende (õigemini R.) korterisse - kassi silitama. R.`l on rõdu peal terve aed - kasvavad kuumaasikad, till, salat, petersell, hernes, ja mitut sorti lilli.

Tänase päeva märksõnad veel - külmkapi sulatamine, pesumasinaga pesu pesemine ja muidugi - vihm! Tartus sadas vähemalt veerand tundi vihma! Just täpselt sel ajal, kui Mar`l oli vaja bussi peale minna ja ilmselt ka bussi oodata.
Ja tegin meie eelmise sügise õuntest vormi - vist viimast korda, sest ma kahtlustan, et ega seal maakeldris enam midagi söömisväärset võtta ei ole!

Kommentaare ei ole: