pühapäev, juuni 17, 2007

Kirsika remont ja esimesed maasikad

Reedel tuli Peeter Tartusse Priidu lõpetamisele - värskele magistrandile lilli tooma - aga tagasi maale läksime bussiga, sest Kirsika radiaator hakkas jooksma. (Hyundai olin eelmisel nädalavahetusel maale jätnud.) Laupäeval siis sõitsime hommikul Tartusse tagasi ja päev kulus radiaatori vahetamisele. Ostsime lammutusest, sest sealt sai 2-3 korda odavama kui poest. Vahetamisega sai Peeter ise hakkama.
See oli siis esimene tõsisem remont Kirsikal. Näis, mis järgmisena laguneb :) Ei saagi ju olla, et 11 aastat vana auto lõpuni ideaalne on, kuigi omanik teda idealiseerib.
Laupäeva hommikul korjasime oma peenralt esimesed maasikad. Päris vara sel aastal!
Ja heingi oli tehtud meie maja ümbert aasadelt. Luhad on veel tegemata, aga eks jõuab veel!

Mul on nüüd puhkus kolm nädalat, ei tea kas selle auks hakkas vihma sadama? Vihma oli juba väga vaja, sest arvan et kuu aega või rohkemgi on päike lõõsanud. Ja kuumad ilmad mulle üldse ei sobi, sest ma ei talu päikest. Umbes 6-7 aastat tagasi sain ilmselt oma kiirgusnormi täis (olin varem kirglik päevitaja) ja tekkis allergia päikese suhtes. Vahetevahel ikka üritan väheke päikest võtta, kuid õhtul siis sügelen üleni.
Nii et pigem väldin päevitamist ja päike ei ole enam mu sõber.
Pruun saab olla ka vastavate kreemidega määrides..
Palju rahulikum on elada, sest eelmises elus - päevitajaelus - oli suveti põhieesmärk pruuniks päevitada ja ikka veel ja veel päevitada. Seda "rasket tööd" teha, nagu Pille ükskord väljendus.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

hm, huvitav.

- mu emal sai ka 5-6 aastat tagasi päikesenorm täis, kuigi enne oli ta pidevalt aias end pruunistamas: nagu oleks teatava elumissiooniga tegemist ;)

mina seevastu olen alateadlikult päikest vältinud ja seetõttu olid mu kõige raskemad puhkused Tais ning Elba saarel. ega ei ole mõtet ennast ikka sundida. ja väikeseks vastukingituseks looduselt on, et kortsude vähesuse poolest näen ma omavanustest julgelt 5-7 aastat noorem välja.

- aga see selleks. laupäeval oleksin ka ise lilli vastu võtnud ;)

- tegin uue teemablogi ka, hiljuti.
(http://hiinadoktorantuur.blogspot.com/)

lõpetamise balli ja aktuse pildid siis edaspidi, kui need 'küla pealt' kokku korjan.

olge tublid!