esmaspäev, oktoober 08, 2007

Aega vähe

Täiskasvanuks saad siis, kui sul ei ole enam aega.

Umbes sellist mõtet kuulsin hiljuti raadiost. Ja tõsi ta on!

Vähemalt minu elus on nii olnud.

Või tegelikult - kui lapsed sündisid - kaks poissi järjest veidi üle aastase vahega - siis jäi aega enda jaoks väheseks, nimelt raamatute lugemiseks.

Enne seda oli umbes 12-ndast eluaastast minu lemmiktegevuseks olnud raamatute lugemine. Paljusid lugesin mitu korda. Kodune raamaturiiul oli õnneks pikk ja ka raamatukogust sai jutukaid võetud.

Siis ei olnud ju personaalarvuteid ja ei olnud mul ka hulkumise ning pidudel käimise kommet. Sõbrad olid oma klassi-, trenni- ja õuekaaslased ning sellest oli küllalt.


Aga nüüd on hoopis teine elu! Internet võimaldab palju tutvusi ning noored on hoopis teistsugused. Minu noorimal pojal on kogu aeg mingid uued sõbrad jne.... rääkimata nende põhihuvidest - filmid, õlu, vesipiip, suits .... kas veel midagi?

Eesmärk kaifi saamine.

Samas oli ilmselt ka minu eesmärk kaifi saamine, aga sain selle raamatutest ja ka hästi õppimisest (tunnustus, head hinded, eksamitest pääsemine jne).


Nii et mis siis ikkagi teha - eesmärgid on ju meil pojaga samad, aga .... vahendid teised!


OK, nüüd veidi muud juttu ka - viimatistest tegemistest.

Reedel tegid Pa ja Tarvo Tartus keldriaugule uued katteuksed.

Laupäeval olime ka Tartus - Pa mängis sulkaturniiril ja mina panin uksele tekstiili peale - soojustamiseks ja ukse iluks (Mar lõhkus seda suvel, kui tuppa ei saanud). Õhtul enne maale sõitu puhastasime veel soemüüri lõõre.

Ja eile saagis Pa terve päeva palke juppideks (pliidipuid vaja juurde teha) ning mina pesin aknaid ja panin talveküüslaugud mulda.


Märkasin sel aastal esimest korda vahtralehtedel musti laike. Või ongi need tavalised ja märkasin neid seetõttu, et mu on nüüd digikas ja silmad on rohkem lahti - et mida jälle pildistada? :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Märkasin neid vahtra laike eelmine aasta Ristil ka ja arvasin, et linnaõhk või midagi, see aasta olid ka ! Virve suurel vahtral neid ei ole eelnevatel aastatel olnud, selle aasta kohta ei tea !
pirr