esmaspäev, oktoober 15, 2007

Taevast tilgub vahetpidamata vett

... ja minu ninast ka :(
Oskasin end reedel ära külmetada ja juba alates laupäevast kiusavad mind väsimus, kurguvalu ja nohu. Hakkasin jälle küüslauku lõunasöögi sisse tükeldama ja loodan ikka terveneda, mitte haigemaks jääda.
Tänane vaba päev (15. sept. tööpäeva asemel) oli mul ette nähtud sügisesteks aiatöödeks, kuid nüüd vihmasena kulubki see tervenemiseks ära.
Ja toas on ka olnud piisavalt palju tegemist!
Pesin veel aknaid ja nüüd on kõik topeltaknad ees. Ühe väikese kõrvitsa keetsin - praadisin ära (meie lemmikuks on saanud pannkoogitainas praetud õhukesed kõrvitsalõigud).
Peitsisin esiku seinu ja jätkasin palkide pesemist - aga jätsin pooleli, sest oli liiga väsitav minu enesetunde juures.
Korraks käisin eile õues - kui päike paistis, - korjasin õunu ja riisusin ühe õunapuu alt lehed kokku ning toppisin mustadesse kilekottidesse.
Üritan sel aastal kõigi õunapuudega nii toimida, et õunakahjurite tööd takistada, kuigi mul ei ole aimugi, kas sellest ka abi on.
Pa` tegeles sel nädalavahetusel elektritöödega esikus ja sai valmis ka!
Veel viimase nädala uudiseid: külm võttis Sangastes jorjenid ööl vastu neljapäeva, ehk siis 11. oktoobrit. (Tartus jäid nad veel ellu, kuigi ka seal oli sel hommikul autoklaasi jääst kraapimisega hulk tegemist.)
Reedel viis Rain Ziguli ära ja andis raha ka.
Laupäeval käisime õhtul Kondsal ja saime E-lt piibli, mille veel täna Lallale viin - varsti hakkan sinnapoole sõitma.
Homme aga olen Tallinnas - infopäeval. Ja korraks pean Lilles käima - Maalehtede järel. Või viitsib keegi neid mulle linna Tornimäele tuua?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

seal tornimäel pole kuskile parkida?

muidu ma võiks isegi...

Anonüümne ütles ...

Helen, aitäh pakkumast!
Järgmine kord tean, kelle poole hädas pöörduda - Sa oled nii abivalmis! Täna sain ise hakkama - käisin lõunapausist, tunni ajaga.
Muide, eelmisel korral organiseerisin Pir´i ja Õie sinna Tornimäele. Pir parkis siis Stockmanni juures, ega lähemal vist ei saagi. Aga praegu on nad minu teada Tr-ga kõrbematkal, jaksu neile!