pühapäev, jaanuar 20, 2008

täna filmitud

Fotoaparaadis ma juba oskan filmiklippi lühendada - kas eest või tagant juppi maha võtta, enne arvutisse salvestamist, aga kas juba salvetatud muuvit ka arvutis töödelda saab, seda ma ei tea. Kas keegi teab ja oskab ehk õpetadagi? On see lihtne?

Eelmine klipp sai blogisse üles väikse veaga - vajutasin publish nupule liiga vara, tundus, et kõik sai valmis, aga ometi nii see ei olnud. Näis, kuidas see praegune õnnestub.

Niikaua, kui videot laetakse, kirjutan veidi viimaseid uudiseid. Oma "sisemise ilu" uuringul käisin ära, kõik on õnneks OK. Punaste põskede saladus on endiselt lahendamata. Ise arvan, et see on kuigipalju pärilik.

Reedeses sulkatrennis kaalusin - sel aastal olen 2,5 kg alla võtnud. Tore! Eesmärk on veel 4 kg alla võtta, siis jään vist päriselt rahule. Olen kahel viimasel pühapäeval ka tantsulises aeroobikas käinud, see on tõeliselt mõnus!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Punaste põskedega mine kosmeetiku juurde, kui veel käinud pole. Nimelt käisin ise ka täna (mitte punaste põskede pärast) ja mulle öeldi, et mul on õrn nahk ja nahakahjustuste tulemusena tekivad kergesti punased kappillaarid. Vanusega tekkib neid aga juurde, eriti kui naha eest spetsiaalselt hoolt ei kanna (et ei mätsi pidevalt kreeme kui korraks õue lähed jne) ja kapillaarid hakkavad läbi naha paistma Nad tekivad õrnal nahal ruttu väliste ärritajate mõjul.
Kosmetoloog ütles, et parem on vältida, kuid võimalik, et leidub vahendeid ka neid kappillaare eemaldada. Ole tubli ! Ma kahjuks Tartusse veel enne aprilli ilmselt ei tulegi ! :-(
Pirr

Anonüümne ütles ...

Aitäh idee eest! Viimati käisin kosmeetiku juures enne abiellumist, s.o. siis rohkem kui 26 aastat tagasi. Ja siis ka vist ainult 2 korda. Üks mis kindel - näonahale võis halvasti mõjuda kunagine päikesevõtmine mägimatkal kuru peal (ootasime seal kedagi järele), mis lõppes minu jaoks sellega, et - näole (põskedele, laubale, lõua otsa) tulid põletusest suured villid. Olin siis 18-aastane. Pärast - turiaadi laagris - näidati mind teistele kui eksponaati, kuidas ei tohi kuru peal käituda. Päike on seal kõrgel nii salakaval.
Anu

Anonüümne ütles ...

Kusjuures mul oli ka esimene kord käia, ega see üks raha raiskamise võimalus on, aga samas, kui on olemas probleem, siis võiks minna küll. Tegelikult mul tuleb meelde veel, et kohe kindlasti saab neid vähendada, iseasi, kuidas sul õnnestub normaalne kosmeetik leida, teine variant on minna ehk mingi arsti juurde (need kes haigeid veene ravivad)
P.S. Olime täna maal ja päevitasime ninad taeva poole, kust paistis pilvede ja metsa vahelt mingi valgus ! No kuidas saab seda mitte teha, kui see ongi see, mille nimel tasub elada.
Pirr

Anonüümne ütles ...

Õige jutt ilma päikseta ei saa, mida kevade poole seda mõnusam, mul kah alati nii hea olla kui päike paistab isegi kui silma paistab....:)