pühapäev, juuni 11, 2006

Puhkus!

Mul on nüüd üks nädal puhkust ja tundub, et õigel ajal - ilm on läinud soojemaks ja päikselisemaks.
Käisin eelmisel neljapäeval Lalla juures külas peale tööd ja kirjutasin siia blogisse ka pika jutu selle kohta, kuid kui salvestama hakkasin, teatas tekst ekraanil, et sorry, praegu ei saa, teeme parasjagu blogikeskkonda tugevamaks ja paremaks.
Lalla andis mulle portsu pilte - põhiliselt meie perest, millised ma ise talle kunagi olen andnud, ja väikese vihiku tema venna Augusti joonistustega. Lubasin käia seda näitamas Tartu kunstimuuseumis, sest Lalla soovib oma vendade Augusti ja Fritsu pildid anda kunstimuuseumile.
Reedest alates olen Sangastes.
Meil ei ole seal internetti, praegu blogin Sihval koolimajas, aga peangi lõpetama.
Tr., õnnitlused!!!!

Kommentaare ei ole: