kolmapäev, november 29, 2006

Tartu eelised

... tuleb ju ära kasutada, kui siin vahepeal elada. S.t. arste tülitada kohe kui tundub, et oleks võibolla vaja.
Nädal tagasi sattusin niimoodi peaaegu kogemata operatsioonile ja isegi üldnarkoosi alla. Viimast ei olnud ma veel kunagi kogenud. Nii vahva - operatsioonilaual arst just küsis, kas ma tunnen rohu mõjumist, ja ma vastasin, et ei tunne midagi - ja järgmine hetk minu jaoks koitis alles siis, kui mind sokutati juba voodisse magama (oli hiline õhtu).
Üldnarkoosist väljatulek oli samuti omapärane - lamad rahulikult, aga iga natukese aja järel võpatad.
Hommikul vaatas uus valvearst mind küll veidi imelikult, kui teatasin, et tahan koju minna ja pean lõunaks tööle minema - ta oli valmis mulle 5 päevaks haiguslehte kirjutama. Otsustasin siiski kangelast mängida ja töölt mitte puududa.
Vitamiinikuur aitas mul kiiresti taastuda ja juba järgmisel päeval oli kõik OK.

Olen nii tubli olnud -- ei olegi veel bussipileteid ega kuukaarti ostnud. Vahepealse külmema-lumise-libeda aja käisin jala tööle ja sel nädalal jälle rattaga.
Rattaga on mõnusam, aga kauaks seda lõbu ilmselt ei jätku. Ratastel pidid küll talvekummid olema saadaval, aga ma kujutan ette, et jää peal on ikkagi libe ja linnaliikluses talvel rattaga ohtlik sõita.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Appi!! - mis opertasioon?!!?

Elaise ütles ...

Järgmisel nädalal ütlen, mis täpselt oli, sest ma veel isegi ei tea, miks nii juhtus. Ja mis minuga tehti, seda ka ei tea - magasin ju kõik maha!