teisipäev, jaanuar 23, 2007

19.,20. ja 21.jaanuar

19. jaanuaril oli infopäev Tallinnas. Ei olnud üldsegi igav, kuigi kava järgi tundus, et seal midagi huvitavat ei ole.
Sain uusi teadmisi ID-kaardist ja selle kasutamisest - näiteks seda, et Pin1 ja Pin2 koode saab ise ümber muuta ---- kusagil ID-utiliidis (imelik nimi!).
Kui oma ID-kaardi kätte saan, siis kohe katsetan.
Stressi ohjeldamise ettekandest jäi meelde esitaja kirglikkus ja see, et peaks olema visioon, mida ma tahaksin teha või kes olla näiteks 10 aasta pärast. Ning siis teha plaan ehk kirja panna tegevused, kuidas selle kõigeni jõuda.

Praegu mul igatahes visiooni ei ole ning seega ka tegevusplaani mitte. Lihtsalt ulbin elumere lainetel - tuleb, mis tuleb. Ja stressi ka ei ole - võibolla.

Läksin infopäevalt Lillesse, memme oli ka just Virvekülast tagasi jõudnud. Ta oli leidnud Virves pööningult minu vanu ülikooliaegseid loengumaterjale. Neid sirvides tõusis mu enesehinnang kohe kõrgustesse :))) Kui tark ma kunagi olin! Praegu ei saa seal ju millestki aru, kuid kunagi sai kõik selgeks õpitud ja eksameid tehtud --- ja mitte halvasti, sest olin üks neljast meie teaduskonnas, kes kutsuti Toompeale kõrgkoolide parimate lõpetajate vastuvõtule. Vastava käskkirja leidsin samuti nende paberite hulgast - sealt võis lugeda, et vastuvõtule minek oli kohustuslik.
Käisingi, meeles eriti midagi ei ole. Õues pildistamine ainult ja see, et minu lähedal seisis seal Mare Väljataga, kes oli juba siis lauljana tuntud.

20. jaanuar
Jõudsin hommikul vara bussijaama, aga selgus, et Pir.`il äratus ei töötanud ja ta magas sisse. Selle tagajärg oli tore - Tr. aeti ka üles ja nad tulid hoopis autoga, korjates mind bussijaamast peale. Tee Tartusse oli sel hommikul mõnus - peaaegu kuiv.
Pir.`il oli eksam, meie Tr.ga kõndisime Kaubamajas. Õhtul sõime Tsink Plekk Panges - oi oskavad raha võtta!

21. jaanuar
Pir.il oli hommikul veel üks eksam. Öösel oli paks lumi maha sadanud ja muudkui sadas juurde. Lõuna paiku sõitsid Pir-Tr peale auto lumest välja kaevamist Tallinna tagasi, mind kutsusid Pr.-R. aga Pühajärvele.
Teeolud olid jällegi väga viletsad ning tuli ettevaatlikult sõita. Aga jälle kusagil Otepää lähistel (Otepää tee on ohtlik!) hakkas meie ees sõitev auto äkitselt vibama ning vänderdas külg ees, aga pidama jäi ikka meie pool teed risti teel suunaga kraavi poole. Samal ajal tuli ka vastu auto, aga Pr. sai piduriga mängides ikka seisma ja ei sõitnud meil risti ees seisvale autole külje pealt sisse. Väga tubli temast!

Pühajärvel veetsime aega sportlikult: R. ja mina ujusime ning Pr. ja Pa. mängisid samal ajal bowlingut. Vesi basseinis oli üllatavalt soe - küsisin pärast, 29 kraadi. Nagu lõunamaal kuurordis!
Lõunatasime Oti Pubis. Otepääl sadas siis vihma ja lumi hakkas juba sulama.
Kuid Tartus olid endiselt miinuskraadid ja sadas lund.

Täna, 23. jaanuaril, on Tartus paks lumi maas - 15 cm, Pa. ütles, et Sangastes ei ole midagi, maa paljas. Vot siis!

Kommentaare ei ole: