esmaspäev, märts 12, 2007

Igav!

Pr. ütles, et mu blogi on nüüd igav :((.
Ja kui küsisin, miks, siis - sellepärast, et Hedi blogi (mida Pr. samuti nähtavasti loeb) on samasugune.
Siit ettepanek - Hedi!!!, tee oma blogi kujundus ringi! Muidu Pr.`l ei ole huvitav!
Mul endal on igatahes huvitavam. Ma olen üldse seda tüüpi tegelane, kes tõstaks toas kogu aeg mööblit ringi - kui jaksu oleks.

Pühapäeval läks pealelõunal ilm selgemaks ja isegi päike tuli välja! Tegime siis lõpuks ära töö, mida oleks pidanud juba palju aastaid igal kevadel tegema, nimelt võõpasime viljapuude tüvesid valgemaks - päikese kahjustuste vältimiseks.
Me ei ole seda kunagi varem teinud, ja päris kahju, et ei ole. Neid tüvesid lähemalt vaadates selgus, et kaks puud ilmselt varsti kuivavad ära, sest koor tüvel on pikisuunas lõhenenud, nii et lausa puu sisu on näha.
Need on mõlemad meie istutatud puud ja kui me oleksime korralikud olnud, siis oleks nad meid ilmselt veel kaua oma olemasoluga rõõmustanud.

Maja taga õitsesid lumikellukesed.
Lumi sulas täielikult ära ja suusad jäidki sel aastal pööningule.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

"Maja taga õitsesid lumikellukesed.
Lumi sulas täielikult ära"


oh, jah.. arutasime just Christinaga Mongooliast, et mis on talv ja jõulud. me oleme siin loodusega sideme kaotanud, kuna kõik on urbanistlik ja meie liikumistrajektoor väga limiteeritud.

kevade tulemist pole üldse aru saada, kui et veebruari algul oli päike väljas ja asaleapõõsad õitsevad õues juba jaanuarist seekord.

Christina pole viis aastat lund näinud. ja jõule neil Mongoolias (ega siin Taivanis) ka pole. mina? veel ei igatse. eriti ;)