laupäev, märts 10, 2007

Muudatused

Nägin LM blogis Site Meter´it ja proovisin seda üleeile õhtul enda blogile ka panna. Isegi õnnestus, kuid seejuures läksid kaotsi uuemad viited.
Aga vanadest viidetest tuli nähtavale Elina fotoblog, mis on jälle ellu ärganud (eelmisel suvel-sügisel oli ta laisk seda uuendama), ja mul on selle üle hea meel. Tal on sama ilusad fotod kui Remol. Mingisuguse sisemise valgusega. Huvitava valgusega.


Läksin eile õhtul peale tööd Tartus Lalla poole ja viisin talle Maalehti lugemiseks.
Kui seal olin, siis Pa. helistas, et kas ma ikka tulen täna õhtul koju. Ma ei teadnud siis veel, sest olin töönädalast väga väsinud (kahekesi kolme inimese töö tegemine on oeh kui kurnav). Et võibolla tulen laupäeva hommikul.
Kui ikkagi hilja õhtul kohale jõudsin, siis Pa. teatas, et tegelikult ta teadis, et ma tulen - Volli käitumise järgi. Meie kutsa olevat eile päev otsa tee otsas passinud ja ilmselt siis mind oodanud. Või oma sõpra Kidit.

Sõitsin siia maale koos Kidiga. R. õpetuste kohaselt oli Kidi kogu tee puuris ja puur kinnitatud turvarihmaga ka veel. Kidi oli alguses küll kuri - mäugus nördinult, kuid siis jäi ilmselt magama. Nii oli tegelikult meile mõlemale turvalisem, kuigi kassile võibolla natuke ebamugavam.
Ja kindlasti kooskõlas liikluseeskirjadega.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hea Anu,

nüüd tunnistan omakorda, et mina sain Site Meteri idee jällegi Sirje Kingsepa blogist ;)
(http://vasak.blogspot.com)

aga tõsi ta on, et inimesi uurida on huvitav

Anonüümne ütles ...

"Reeda õpetuste kohaselt oli Kidi kogu tee puuris ja puur kinnitatud turvarihmaga ka veel. Kidi oli alguses küll kuri - mäugus nördinult"

kuna tegin kardisporti, oli palju ka autoga ringiliikumist. proovisin teda ikka harjutada sõiduga, et oma musta iludust autos vabalt kaasa võtta.

ent ilma puurita ei õnnestunud see kuidagi: ikka oli kass lõpuks pedaalide all ;)

praeguseks puhkab Röövel Ööbik ent juba 7 aastat lemmikloomade kalmistul. (küll mitte tänu autosõidule, hm.)

Elaise ütles ...

Autos ringi rändav kass on tõesti vahepeal ohtlik - kui ta sülle ja rooli peale ronib. Hajutab tähelepanu. Ja kogu aeg peab valvel olema, et ta jalgade juurde ei lipsaks.
Jah - puuriga on igal juhul mugavam, eriti kui teisi inimesi autos ei ole.