pühapäev, märts 18, 2007

Marju Kuudist....

Praegu on tal küll teine eesnimi, kuid minu jaoks jääb ta ikka Marjuks.
Viimati nägin teda lähedalt Rootsi laeva karaoke-baaris laulmas koos musitseeriva pillimehega. See oli 3-4 aastat tagasi. Läksime teda sinna väikese seltskonnaga kuulama. Istusime neile päris lähedale ja ta küsis, kas oleme eestlased (arvan, et aru sai selle järgi, et me ei tellinud midagi, ainult kuulasime). Ja oli selle üle rõõmus, et saab laulda eestlastele.
Olen alati tema laule ja laulmist nautinud. Seal panin tähele, et inglisekeelseid laule laulis ta puki peal istudes, aga eestikeelse laulu laulmiseks tõusis püsti.
Mulle tundus, et nii austas ta oma emakeelt ja isamaad ja meid - eestlasi. Aga võibolla oli sel mingi muu põhjus.
Vahepeal küsis meilt, mis laulu kuulata tahame.
Võrratu kontsert ja unustamatu elamus!
Täna hommikul oli temast ETV-s "Tähelaeva " saade, sellest tingituna ka see meenutus.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hm, kas ta polegi enam Marju Marynel Kuut? siis on küll uudis.

Elaise ütles ...

Minu teada see nimi Marynel ilmus talle alles pärast Los Angelesest tagasitulekut. Või noh, igaljuhul peale emigreerumist Rootsi.
Aga muidugi päris täpselt ma ei tea, võibolla on ka sünnist saati.

Anonüümne ütles ...

Tere!

OFFTOPIC!

Ühes möödundaastases postituses oli kirjas, et Teil on 2-liitriseid purke. Oleks väga vaja ühteainukest, soovitavalt mitte keeratava kaanega. Selles postituses, kus oli juttu Haras ja Virves marjul käimisest. Elan sealsamas lähedal.

Kirjutage anu@mme.ee

Anu