pühapäev, juuli 16, 2006

Ilvesteade

Miks küll kõik head asjad satuvad samale ajale ja just see nädalavahetus on juba broneeritud Ilvesteateks?
Need head asjad, mis mul jäid nägemata, olid - meie panga suvepäevad Käärikul, memme-taadi-Pir.-Tr. Tartuskäik, iluuisutamise galaetendus Lõunakeskuses ning Hansapäevad Tartus (hea, et avamistki nägin).

Ilvesteatel jäin oma o-jooksuga enamvähem rahule - mõlemal päeval aeg veidi alla tunni, kuid - laupäeval võtsin VALE PUNKTI ja seetõttu tühistati meie võistkonna tulemus.
Viimati võtsin vale punkti väga ammu - ülikooliajal. Meelde on see jäänud just seepärast, et tolle võistluse pärast jäi mul ühele teisele üritusele minemata ja pärast ei saanud ka võistluselt tulemust, mida minult oodati.
Tookord meelitasin Kar.`i ja Al. osa võtma matkast "100 km 24 tunniga", ja ise sinna siis minna ei saanudki, sest treener A. Kivistik ütles, et ma reedan ülikooli, kui ma võistlema ei tule (ju siis oli mingi kõrgkoolide jõukatsumine Lahemaal). Selle vale punkti tõttu sain tuttavaks Uku ja Leena A.-ga, kes olid siis rajameistrid. Nad olid väga kenad ja tundsid mulle kaasa. Seal ma samuti ei kahtlustanud, nagu nüüdki, et punktid võivad nii lähestikku olla. (Hiljem töötasime Ukuga koos TA EBI-s ja saime suurteks sõpradeks).

Eile - laupäeval - oli meie esimese vahetuse mees kaks ja pool tundi metsas (kõige kauem), nii et meie Volliga - 2. ja 3. vahetus - läksime ühisstardist metsa (2.20 võistluse algusest tehti veel metsa minemata võistlejatele ühisstart, et võistlus liiga pikaks ei veniks). Nii et igatpidi läks nässu - viimased oleks me niikuinii olnud, nüüd siis tühistatud. Täna oli meil parem päev - Anti (meie uus võistleja), mina ja Volli - võitsime Otepää eliitvõistkonda, kes aga eelmistel päevadel veatult võistlesid. Nad said vaatamata kõigi tänastele vigadele kolme päeva kokkuvõttes 2. koha pjedestaalil ja auhinnaks IlvesExtra kinkekaardid. See eliitvõistkond jooksis koosseisus - Pa., Rokukas ja Liivi. Võitsid põlvakad - aga see oli ka nende kodumets!
Muide - jutt käib koguaeg veteranide (50+) võistkondadest.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Muuseas, Sinu õrritamiseks ma veel ütlen, et me Piretiga käisime Hansa päevadel šoppamas ja leidsime hulga kasulikke/huvitavaid/lahedaid asju! :)
Ja kuulasime muusikat ja nautisime sagimist jne.. Ühesõnaga lahe päev oli Tartus!! (kui välja arvata muidugi see, et me Sinust puudust tundsime..)