esmaspäev, aprill 10, 2006

DISC

Saabusin DISC koolituselt Tallinnast ja tülitsesin Mar´ga, sest ta ei olnud ikkagi tuba kütnud, kuigi ma palusin tal seda teha, kui buss Tallinnast väljus, s.o. 3 tundi tagasi. Selle asemel oli ta koju jõudes kohe magama keeranud.
Aga pole ka ime, sest koolitusel sain teada, et mul on stress või depressioon. Ise ma arvasin, et see on juba möödas ( Tartusse tööle ja elama tulles oli küll alguses nii suur stress, et küsisin apteegist abi ning neelasin mingeid stress miinus ja ka palderjani tablette).

Laupäeval jäi päevik pooleli, kui ootasin kursusekaaslasi külla. Nad tulidki kella 13 ajal. Käisime uisutamas, nagu olime eelnevalt kokku leppinud, ja läksime sealt edasi Hansa Talli sööma. Ühine õhtu lõppes Liivi t. matikute maja külastamisega (aitäh sealsele töötajale, kes meile majas ringkäigu tegi!) ning jalutamisega Toomemäel ja all-linnas. Tartu on ikka võrratult ilus ja mõnus linn! Ja vanad sõbrad veel mõnusamad!
Kar ja Al ööbisid minu juures, Katr aga ämma pool.
Pühapäeval kell 12 oli kokku lepitud Tallinnasse sõit. Enne seda külastasime ka Kar´i korterit teisel pool tänavat ja siis istusime autosse. Ilm oli endiselt särav ja päikseline nagu eilegi. Viisime kõigepealt Al Keilasse ning seal ta näitas, kuhu nad endile uut maja hakkavad ehitama.
Mina lahkusin sõpradest Risti tänaval, kus Jü ja Tr ehitasid parajasti aeda. Sain siis ka kohe appi minna. Tööd jätkus õhtuni, Lev ja Pir olid ka tegijad. Kristina ja Karina muidugi ka oma väikeste rehadega vehkimas. Ilm oli küll pilves ja tibutas ka vahepeal, aga õnneks suurt sadu ei tulnud.
Tr viis mind pärast Pir´i küpsetatud kookide söömist Lillesse. Seal sain üle hulga aja end kaaluda ning oh õudust - ma olen paari nädalaga 3 kilo juurde võtnud! Seda see sünnipäevatamine siis tähendaski!
Hilja õhtul ja öösel sadas Tallinnas päris korralikult - vihm peksis vastu aknaid. Andis kohe tunda, et aknad olid eelmisel nädalal vahetatud, sest toa temperatuurile see kuidagi ei mõjunud. Mõnus kindel tunne, kui aknad läbi ei puhu!
Ja täna oli siis DISC.

Kommentaare ei ole: