teisipäev, aprill 25, 2006

Ratta esimene hooldus

Võtsin rahaautomaadist 475.-EEK ja läksin ratta sissesõiduhooldusele (garantiitalongi järgi ostsime selle ratta kaks aastat tagasi, mitte eelmisel suvel, nagu me ise arvasime) .
Esimest korda elus. Ei olnud aimugi, kui palju see võib maksta. Jätsin ratta sinna ja tunni aja pärast öeldi valmis olevat. Kondasin siis mööda Lõunakeskuse poode, vaadates pidupluusesid (mul juuni alguses vaja) ja kui ära väsisin, siis vaatasin uisutajaid. Tund aega läks kui lennates, ja kui ma rattale järele läksin - küsiti mult - 25 krooni! Enne veel kinnitati, et tasuta esimene hooldus on ainult ühe aasta sees alates ratta ostmisest. Ooo - sinna ma lähen teinekordki! Firma - Silja Sport Lõunakeskuses.
Huvitav asi koduteel - juhtusime korraga viiekesi samas kohas raudteed ületama, s.t. 5 jalgratturit kõik tassisid oma rattaid üle. Seal on vaja 5 rööpapaarist üle tassida ja ma arvasin seni, et ainult mina teen seda üksinda, sest saja meetri kaugusel on tunnel ja osavamad ratturid läbivad ikka ju seda (mulle see ei meeldi, sest jalakäijate osa on väga kitsas, aga autodega koos ma ei julge sõita). Aga tundub, et see ratta tassimine on siis ikka normaalne tegu!
Tartus on üldse palju rattureid - linn on selline paras väike, et rattaga saab kõik asjad aetud ja jõuab kasvõi linna ühest otsast teise ja tagasi sõita.
Täna oligi siis meie kontori ees rattahoidmise maeioskagiöeldamisasi - ühesõnaga sinna külge saaks 3 ratast lukustada, kui veidi pikem rattalukk oleks. Nägin seda alles siis, kui mu ratas juba posti küljes oli, nii et täna jäi katsetamata. Ja ega ei teagi, kas ma oma ratast üldse võin sinna panna, see on siiski ju meie klientide jaoks - tulge kõik meie kontorisse, kes te olete rattaga ja vaja pangas käia!

Eile hommikul viis Mikk Taadi Tallinnas haiglasse uuringutele.

Kommentaare ei ole: